⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀💀🎶V4ne 🎶💀 - @v4ne's profile photo/

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀💀🎶V4ne 🎶💀

@v4ne

Photos & videos by @v4ne


Oh  #official #ebayseller #ebaylife #ebayselling #reseller #thrifter #shitjustgotreal

Oh #official #ebayseller #ebaylife #ebayselling #reseller #thrifter #shitjustgotreal

5/24/2017 2:12:51 AM 2
There is a god #vegan #veganlife #veganbeginner #vegetarian

There is a god #vegan #vegan life #vegan beginner #vegetarian

5/23/2017 1:36:29 AM 0
Don't sleep on the Mini Boden! All bin finds  #reseller #ebayseller

Don't sleep on the Mini Boden! All bin finds #reseller #ebayseller

5/19/2017 9:39:27 PM 0
Sponsored Ads


Taco Thursday with this  lets see how it tastes #vegan #veganlife #veganbeginner lol

Taco Thursday with this lets see how it tastes #vegan #vegan life #vegan beginner lol

5/11/2017 11:57:20 PM 0
#sendhelp #creepy #thomasthetrain #possessed

#sendhelp #creepy #thomasthetrain #possessed

5/11/2017 8:48:27 PM 3
This was dinner tonight and it was yummy  @piscesvaper first meatless meat? Lol #vegan #veganlife 🤣

This was dinner tonight and it was yummy @piscesvaper first meatless meat? Lol #vegan #vegan life 🤣

5/10/2017 1:56:16 AM 0
Proud of my pics haha need better lighting and a cuter dress form but this will do for now  #reseller #thrifter #ebayseller #thriftstorefinds

Proud of my pics haha need better lighting and a cuter dress form but this will do for now #reseller #thrifter #ebayseller #thriftstorefinds

5/9/2017 6:18:12 PM 0
#uft #uftcoupons #iso $1.50 #paypal to rjsales13@aol.com for my time and mailing costs. (Coupons are free) include address in notes #coupons #couponing #coupontrade #couponcommunity #extremecouponing #coupon #babydeals #formulacoupons #babycoupons

#uft #uftcoupons #iso $1.50 #paypal to rjsales13@aol.com for my time and mailing costs. (Coupons are free) include address in notes #coupon s #coupon ing #coupon trade #coupon community #extremecouponing #coupon #babydeals #formulacoupons #babycoupons

5/8/2017 9:11:59 AM 6

5/6/2017 12:04:08 AM 0
Sponsored Ads


Wtf is this?  help #spider #spiders #nope

Wtf is this? help #spider #spider s #nope

5/5/2017 8:12:35 PM 6
Finally sold! Paid $6 because I thought it was a cute swimsuit for my daughter (it was with the swimsuits) but upon further examination turns out it was Nike lol so I flipped that and bought her a cheaper one lol  #thriftstorefinds #reseller #ebayseller

Finally sold! Paid $6 because I thought it was a cute swimsuit for my daughter (it was with the swimsuits) but upon further examination turns out it was Nike lol so I flipped that and bought her a cheaper one lol #thriftstorefinds #reseller #ebayseller

5/4/2017 3:09:14 PM 0
Guess what??

Guess what??

5/1/2017 4:20:31 AM 1
My best Yard Sale find for today  #crazypills #yardsalefinds

My best Yard Sale find for today #crazypills #yardsalefinds

4/30/2017 5:08:10 AM 0
90% off #targetclearance jackpot when I thought I wasn't gonna find

90% off #targetclearance jackpot when I thought I wasn't gonna find

4/23/2017 9:45:41 PM 0
#uftcoupons #uft 2 $5/1 enfagrow toddler formula #coupons #coupontrade asking $1.50 #paypal for postage and handling (coupons are free) paypal to rjsales2013@aol.com #couponing #couponcommunity

#uftcoupons #uft 2 $5/1 enfagrow toddler formula #coupons #coupontrade asking $1.50 #paypal for postage and handling (coupons are free) paypal to rjsales2013@aol.com #couponing #couponcommunity

4/18/2017 8:57:37 PM 17
Sponsored Ads


Walk by Pantera comes on while i walk for the first time on my new threadmill my baby got for my birthday because #imawaddles

Walk by Pantera comes on while i walk for the first time on my new threadmill my baby got for my birthday because #imawaddles

4/5/2017 4:02:49 PM 2
Disney day   #thrifter #thriftstorefinds #ebayseller #reseller

Disney day #thrifter #thriftstorefinds #ebayseller #reseller

4/5/2017 5:04:02 AM 0
How awesome is my pic? Maybe I'm getting better at this  #ebayseller #ebaylife #reseller #thrifter #thriftstorefinds

How awesome is my pic? Maybe I'm getting better at this #ebayseller #ebaylife #reseller #thrifter #thriftstorefinds

4/5/2017 2:43:59 AM 0
I have a lil helper in my office tonight while i sort through new inventory ❤️

I have a lil helper in my office tonight while i sort through new inventory ❤️

4/5/2017 1:26:09 AM 0
Sponsored Ads


Omg you guys look what i just found! So excited because I'm puertorican and i know mickey sells so  #reseller #ebayseller #thrifting #thriftstorefinds

Omg you guys look what i just found! So excited because I'm puertorican and i know mickey sells so #reseller #ebayseller #thrifting #thriftstorefinds

4/4/2017 6:01:16 PM 1